Dostawa do Paczkomatu InPost tylko 8zł, darmowa dostawa do Polski dla zamówień powyżej 260 pln (dotyczy tylko sklepu)
Darmowa dostawa (Paczkomat InPost) już od 260,00 zł.
Wersje językowe
Producenci
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i wymiany:

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:

kzurawiecka@gmail.com

 

W mailu prosimy o zawarcie informacji:

-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja lub wymiana

-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji lub wymianie

-opis ewentualnych wad

-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu

Dane do odesłania reklamacji: 

Kamila  Żurawiecka

ul. Parkowa 10

51-217 Pruszowice

 

Realizacja zwrotu towaru i wymiany

 

Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny i w przypadku dzianin i tkanin: był pocięty celem realizacji zamówienia na jednostki będące wielokrotnością metra (innymi słowy: nie można zwrócić tkanin i dzianin w jednostkach typu: 1,2 m; 20 cm itd) .  Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem (w przypadku faktury i ewentualnego zwrotu kosztów, będzie wystawiana faktura korygująca) oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę.  W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zwrot odbywa się na rachunek przypisany do karty płatniczej zamawiającego. Zwrotu płatności sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Realizacja reklamacji

1. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru.

2.Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. I w takie postaci zostanie odesłany na podany wyżej adres. 

3.Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady, w całości lub w ilości równej podstawowej jednostce sprzedaży (np. 1m, 1szt, 1 op., 1 para) W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów w razie ich braku w magazynie. 

W przypadku reklamacji trwałości materiału (płowienie, błedny nadruk itd) prosimy o dokładną dokumentację zdjęciową lub o odesłanie nieużywanej próbki reklamowanego materiału.  W przypadku braku próbki zasadność reklamacji będzie oceniana na podstawie próbek będących w posiadaniu Sklepu. 

Poszczególne partie towaru mogą różnić się kolorem do 5%. Nie zalecamy łączenia materiałów z różnych partii. Ewentualne różnice w kolorze nie mogą być podstawą reklamacji.

Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze, tablecie lub telefonie klienta nie mogą być podstawą reklamacji

4. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.

5. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.

6. Reklamacje można składać w ciągu dwóch lat od zakupu towaru.

<

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Waluty
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl