Darmowa dostawa do Polski dla zamówień powyżej 220 pln (dotyczy tylko sklepu)
Darmowa dostawa (kurier DPD) już od 220,00 zł.
Wersje językowe
Producenci
Promocje
Jersey (Dzianina) cyfrowy Flora Ciemna mięta
Jersey (Dzianina) cyfrowy Flora Ciemna mięta
36,00 zł 25,00 zł
metr
Jersey (Dzianina) Pool Party
Jersey (Dzianina) Pool Party
36,00 zł 26,00 zł
metr
Dresówka Pandas World - design by Poppy
Dresówka Pandas World - design by Poppy
36,00 zł 27,00 zł
metr
Guma neonowa zielona 30 mm
Guma neonowa zielona 30 mm
7,50 zł 4,00 zł
metr
Guma neonowa pomarańczowa 30 mm
Guma neonowa pomarańczowa 30 mm
7,50 zł 4,00 zł
metr
BURDA - wykrój na koszulę męską  -  6349
BURDA - wykrój na koszulę męską - 6349
23,00 zł 17,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i wymiany:

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:

 

lalabaj2014@gmail.com

 

W mailu prosimy o zawarcie informacji:

-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja lub wymiana

-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji lub wymianie

-opis ewentualnych wad

-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu

Dane do odesłania reklamacji

 

Olga  Zawisza

05-123 Chotomów

ul.Kisielewskiego 5a

 

Realizacja zwrotu towaru i wymiany

 

Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny i w przypadku dzianin i tkanin: był pocięty celem realizacji zamówienia na jednostki będące wielokrotnością metra (innymi słowy: nie można zwrócić tkanin i dzianin w jednostkach typu: 1,2 m; 20 cm itd) .  Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem (w przypadku faktury i ewentualnego zwrotu kosztów, będzie wystawiana faktura korygująca) oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę.  W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi

 

Realizacja reklamacji

1. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru.

2.Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. I w takie postaci zostanie odesłany na podany wyżej adres. 

3.Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady, w całości lub w ilości równej podstawowej jednostce sprzedaży (np. 1m, 1szt, 1 op., 1 para) W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów w razie ich braku w magazynie. 

W przypadku reklamacji trwałości materiału (płowienie, błedny nadruk itd) prosimy o dokładną dokumentację zdjęciową lub o odesłanie nieużywanej próbki reklamowanego materiału.  W przypadku braku próbki zasadność reklamacji będzie oceniana na podstawie próbek będących w posiadaniu Sklepu. 

Poszczególne partie towaru mogą różnić się kolorem do 5%. Nie zalecamy łączenia materiałów z różnych partii. Ewentualne różnice w kolorze nie mogą być podstawą reklamacji.

Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze, tablecie lub telefonie klienta nie mogą być podstawą reklamacji

4. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.

5. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Waluty
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl